søndag 27. oktober 2013

Syhelg høsten 2013

27. - 29. september hadde vi høstens syhelg, jeg Kristin og Bjørg. Denne gangen hadde vi først et felles prosjekt; applikere på fleecepledd, så hadde vi valgfritt prosjekt.

Sånn ble mitt fleecepledd; lilla blomster på rosa fleecepledd.

Bjørg applikerte en mus på sitt grå fleecepledd, og Kristin applikerte sau og to lam på sitt grå fleecepledd.

Deretter sydde jeg en julestrømpe.

Bjørg og Kristin sydde løpere. Sånn ble Kristin sin flotte juleløper.

Dessverre har jeg ikke bilde av Bjørgs flotte høstløper.

Jeg måtte dra tidlig på søndag, fordi jeg skulle til syden, mrn Bjørg og Kristin fortsatte syhelg noen timer mer, og da sydde også de julestrømper.
Bjørg sin med stjerner til venstre, og Kristin sin med hjerter til høyre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar